People are beautiful

Alright friends..


Jag tog
mig friheten att lämna Koh Pha-ngan för att bege mig till Chiang Mai. Chiang Mai är en ganska stor stad och jag har ju sagt innan att jag inte gillar städer här, men jag har ändrat mig. Är lite in love med denhär staden redan.


Jag har spenderat tiden här med att hänga med Langkawi-Malin & -Frida och en kille som heter George som är från Irland. Vi har vandrat runt en hel del och kollat in massa olika marknader och skojs. Jag har även lämnat in mitt pass hos Kinesiska konsulatet här och får, förhoppningsvis, hämta ut det igen med ett Kinesiskt Visum iklistrat :-D


Hur som..
under våra vandringar runt stadens marknader har jag lekt Papparazzi och tagit foton på random folk. Vissa medvetna och andra inte (och en som jag träffade på Koh Pha-Ngan men jag tyckte bilden var fin och passade in). Jag tänkte iaf lägga upp dem idag för jag tycker att människor är fina, speciellt när de inte vet att de blir fotade...



..Enjoy -



 Hängmatta



Mask



Ett av de vackraste håren jag sett...



Lost in Chiang mai



Dancing in the night-light



Hat-trick



Old smiles are also smiles



Little match stick girl



Syskonkärlek ♥




Guitar Hero



Shop-out with your cop out ;-)



Three generations



Spoon-full



True

Hope you like them!

Imorn ska jag ut och djungla i 3 dagar och kommer vara mer onåbar än vanligt ;-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Malariatabletterna Jimz!!!.

Fina bilder, du är en hejare på att fånga ögonblicket, det har du alltid varit.

Lycka till i Jungeln, var rädd om dig, så rädd att du kan njuta av det sevärda men inte gå sargad igenom.

Allt gott massa kramar mamma.

2011-03-21 @ 14:09:26
Postat av: JiMZ

Mams, jag är i Thailand... Här behövs inga malariatabletter inte.



Puss



2011-03-21 @ 14:36:41
Postat av: Natt

Jättefina bilder Jimz! Ta hand om dig! Kram

2011-03-21 @ 16:13:40
Postat av: mamma

Tack för dom orden älsklingen min. Mams.

2011-03-21 @ 16:46:26
Postat av: caroline

superfina bilder :) chiang mai e grymt!

2011-03-22 @ 07:22:21
Postat av: Lilla katten

Vad fint! Bilderna på syskonen och flickan på gatan var mina favosar.



Helt fett med visa! Jag är 90% säker på att du får ditt pass tillbaka. Djungla lugnt kompis!

Puss

2011-03-24 @ 13:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0