Uppdatering om resan kommer snart!

Internet här suger ganska kraftigt, jag har försökt fixa i en timme och det går inte att ladda upp en endaste bild.
Så när jag hittar ett internetcafé med ordentlig uppkoppling så får ni se bilder från nyår och annat skojs!
Ni som efterfrågar bilder på mig får hålla er lite, jag tar inte bilder på mig själv så ofta utan det gör andra vilket betyder att jag måste trixa för att få dem och sen så lägger jag ju upp bilder jag tycker passar till storyn. Sen är det så segt att ladda upp foton, kanske 4 min/bild. . Men rest assured - bilder kommer.
puss och gott nytt!
/JiMZ

Kommentarer
Postat av: mamma

Gulle dig. Men var är solbrännan?

Är Du innomhus eller under vattnet dagtid?

Alla fina tankar till dig, mamma.

2011-01-02 @ 09:18:13
Postat av: Simon Steinmo

Gott nytt! you lucky, lucky bastard =)

2011-01-02 @ 16:36:06
Postat av: 小猫

Hej fina du!

Gott nytt år på dig med!

Sjukt bra solskyddsfaktor på att gräva ner sig i sanden!

Puss och kram

2011-01-02 @ 18:27:08
Postat av: mamma

Grabben, kul, fint att se att Du har det bra.

Här hemma i Svedala snöar det som det inte gjort i hela Din livstid. Dom fick rätt Vådergubbarna, en VARGAVINTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Var glad att Du lämnade detta klimat innan det blev som det är nu,,.

Ok, vädrets makter rår man inte på men man kan ju höra Fågelsången varje morgon.

Det gör jag,,, Våren är på väg Jimpa, Snart är det sommar igen, o DÅ kommer Du hem.

Alla goda tankar till Dig, kram mamma.

2011-01-04 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0