Lite random med bilder bara för att jag har tid :-)

Hej hej!

Jag hade lite tid över här, internet är gratis och ja... Ja tyckte att det skulle va lite kul att slänga upp lite bilder på random folk och saker :-) - Enjoy!



Mr Noguchi
, en random japansk man som bor på ön


Mehmet, en av de lata huskatterna som hänger runt Rainbow Lodge


Jag, en random slapp kille som älskar Langkawi :-)


Doughnuts, ett gott tidsfördriv


Jess, en random fotoglad kille som bor på samma ställe som jag


Adam
, en random glad Engelsman som gillar att prata låssastyska och älskar fotboll och anime


Solnedgång och random trevligt folk, Malin, Frida och Ulrika


Random Jungle


Random spindel med dödsförakt

Kommentarer
Postat av: mamma

Din snygging där!!! Du ser ut som en inföding.

Allt gott, kram mamma.

2011-01-29 @ 19:07:37
Postat av: Ioánna

Gullunge!!! Nu ser man att du fått färg;) Vilken underbar strand, man blir lugn av att se den på bild så verkligheten måste vara oslagbar. Saknar dej, drömde att du kommer hem tidigare vi får vänta & se. Puss & kram /syrran

2011-01-29 @ 19:09:31
Postat av: Lina

Alltsa det ser ju verkligen helt dunderfett ut!

Jag saknar dig, men nu spelar det ju ingen roll langre for det ar sa himla kort tid kvar tills vi ses! Jippi!

Puss

2011-02-02 @ 01:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0