En kortis

Det tog emot, men jag lamnade Langkawi och akte for att mota Lina i Bangkok. Vi mottes upp och sov en natt dar for att dagen efter flyga till Sodra Thailand och ta oss till ett stalle som heter Tonsai.. Det ligger precis jamte ett stalle som heter Railay.
Vi har haft det riktigt gott har trots att det ar sparsamt med el och inget fritt wi-fi ;-) .
Dagarna har bestatt av hang, bad, snorkling och massa annat. Jag uppdaterar med lite bilder senare for att jag har inte lust eller tid just nu, sorry.

Jag har detbra iaf for er som undrar!

Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: grohan

Skönt att höra att du har det bra, blev lite orolig där ett tag!



Många pussar o kramar

2011-02-18 @ 09:32:09
Postat av: mamma

Hej där ungen min.

Det var onekligen ett tag sen du satte dig vid datorn.

Det finns ju ändå mobil, en bild, något som visar dina förehavanden där ute.

Det lyckligaste o mest befriande i all oro är just att se att du varit inne på nätet i nån form.

Många kramar o tankar mamma.

2011-02-18 @ 15:08:39
Postat av: Lilla katten

Hej fina du!

Nu sitter du nog på Peace and Love och har det supernice och jag har precis kommit hem. Jag tvättar kläder och tittar på Stepbrothers med ett halvt öga (knasig film).

Saknar dig och Thailand helt obeskrivligt.

Puss och puss

2011-02-20 @ 08:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0